Mitt Nya Liv

Och vilken tur i ordningen skriver eller säger jag det?? Men denna gången är det sant kan jag lova!! Den 11 januari började jag med XTRAVAGANZA pulver diet och på 13 veckor tappade jag 24 kilo och det känns jävligt gött.. i lördags började jag på upptrappningen och åt mat igen... på fyra dagar tappa jag 0,5 kilo till... så med andra ord 0,5 kilo till min målvikt men jsg gråter Inte blod om ja tappar ett par kilos till ;-) Jag har mått så oförskämt bra under denna tiden så ja nästan inte ville börja äta. Motionen och träningen då?? Ja den e de väl si å så mä för Life har tagit bort barnpassningen och Kristinedal lika så och det suger totalt, meeeen jag kommer ut minst tre ggr i v på promenad på rasten mä kollegorna samt iaf 2 spinningpass i veckan och simmar på torsdagar...

Kommentarer
Postat av: perny

Du är bäst och klart värd det!

2013-04-24 @ 19:55:53
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0