Långledigt =)

Så vart tog denna helgen vägen då?? 5 dagars ledighet som bara försvann... men vi har ju haft jättetrevligt!!  Fredagen så åkte vi upp till Örebro, svägerskan å kusinerna.. Storkusinen fyllde 10 på söndagen 5 juni... så vi fira han på lördagen och då kom även mina svärisar dit + gamla mormor.. 

De har en pool som sonen å kusinerna hoppa å stojja i nästan hela lördagen haha kul kul...

Vädret har ju varit helt otroligt underbart, men det blåste på söndagen så de andra ville inte äta frulle ute, jag ville ju som vanligt sitta ute men vi vart inne hela högen =)   men det var skönt ute.. När vi kom hem till gbg och jag gick ura bilen vid ica så va det som att kliva rätt in i en vägg .. så jäkla varmt å kvavt som det var.. sen satt vi på balkongen å käka midda men piuuuuuuuh va de va vaaarmt... maten vart inte god änns då....   

Idag vart vi ut till mamma i stugan i Lysekil.. åska å regn som stod som spö i backen rakt ner.. varmt å soligt  men ack så skönt att komma dit om äns bara för ett par timmar... grillade till lunch mmm gott =)=)


Fan va trött jag blir på mig själv...  måste ta mig i kragen.. Nu inga eller istort sett inga kolhydrater ...  -5 kilo till midsommar.. 3 veckor dit.. borde jag klara... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0