ZUUUMBAAAAAA

Mmmm ikväll e de dags igen!! Så förbannat skönt!!!   ZUMBA!!    å det kommer dallra vill ja lova...  Nu ska man bara hålla en bra kost oxå och det är ju det som e de värsta  =P 

har vart på ett litet besök på mitt fredags jobb och där ska jag nog allt trivas tror jag, supertrevlig personal och gulliga barn... Hoppas föräldrarna e lika trevliga ;) ;) ;)  men som sagt, man kommer åt föräldrarna genom barnen ;)

Tog en underbar prommenad från Korsvägen till fredagsjobbet, vilket underbart väder!! Me Like  nej nej  Me LOVE!! 

Sitter å skrattar till ett avsnitt av vÄNNER OCH mIN FAVVO JOEY Tribbbiani   *suck*   hahaha

Känner att det är dags att ta tag i kroppen och se till att magarna försvinner ... 

So wish me Luck..

Kommentarer
Postat av: Perny

Jag har önskat mig zumba i födelsedagspresent så vi får väl se om jag också börjar zumba här hemma framöver

2011-02-09 @ 00:14:05
URL: http://theperny.blogspot.com
Postat av: Mipi

VILL OXÅ HAAAAAA!!!!

2011-02-09 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0