TRIST GRÅTT SÖNDAG

En solig söndag hade jag velat ha, men men man kan inte få allt här i världen...
Grått å ruggigt å trist väder =(  men nån sa att det skulle bli 6+ å sol nästa helg så det hoppas jag på då =)

Vart till stan för att köpa linser, färg till skrivaren, böcker till barnen på bokrean där de dessutom på barnböckerna på Åhlens hade ytterligare 20% med Åhlens kortet.. gött... 

Ville egentligen kolla på lite kläder då jag ska på galej till fredag...  men det går inte när man har en som som jag.. han slår dövörat till å gör massa knasigheter så man blir galen... min älskade lilla kille, han ville inte med in från början men han e på tok för liten för att stanna hemam själv, ville vart hos en kompis men då vi inte visste hur lång tid allt skulle ta så fick han allt snällt följa med oss... 

Just nu känner jag inte alls för att gå iväg på fredag.. kläder har ja inga att ta på mig, förutom gamla trasor å hur kul e de då???  sen e ja skitsvullen, fattar inget...  ska inte äta nå bröd på nåra dar så ska vi se om det bli bättre.. ta bort de mesta av kolhydraterna oxå... 

Vet faktiskt inte när jag isf skulle hinna kolla efter kläder denna veckan, hinner fasen inte, slutar 16 varje dag, hämtar kidsen 17 sen hem å fixa middag, mysa sen i säng med dem sen däckar jag i soffan.. Fasen den delen av mitt liv hatar jag just nu då jag inte hinner göra nått, träna e inte att tänka på =(   jobba jobba jobba jobba  hämta lämna dagis.. fast denan vecka som komme har jag lyx, då sambon e hemma å då får han lämna dem.

Nepp måste få gjort lite samt väcka sessan som sover i vagen och sovit i jissses, nästan timmar... ILLA!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0