MEN Varför

Har jag fått en sån unge jag absolut inte ville ha????   Den som gapar å hörs mest på gården, lyssnar inte, noschar oss föräldrar mm mm  Meen han e min äalskade unge som jag älskar så förbannat mycket =)   

Ja jag skulle ju tränat idag men mitt ben fucka up sig igår efter indooren, eller ja jag hade ont när jag körde passet =(  så det vart till att ta det lungt! 

Och det gjorde jag med besked, efter att lämnat kidesen på skola och dagis så gick jag hem å slängde i en säsong av Sex And The City å somna nästan i soffan. Sen åkte kidsen  å jag ner til stan för att köpa gymnastikskor till prinsen å sessan fick sin andra tbespruta...   och sååå duktig hon var.. stolt mamma =) 

Har avnjutit ett uuuunderbat fotbad nu...  känner mig avslappnad i foffarna innan jag ställer mig upp för då ger väl hälsporrarna sig tillkänna igen .. fyy va ont jag haft de senaste dagarna =(    Varför kan jag ionte bara få må bra =( 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0