HOPPLA

Kan man lungt säga....   Bloggtorka hahaha  fast har väl inte haft nått spännade att dela med mig av....  Sommarlovet har gått... idag e jag åter igen arbetslös.. tråkigt så klart.. men hoppas på ett jobb ganska snart, sen finns ju Bemanningen å där går man inte arbetslös ;)    Men tar denna vecka som en passapåÅslappavecka ;)  fast det har jag ju bara 4 timmar på mig att göra ;)    för kidsens tider e ju helt upp fuckade!!!!  Sessan 9-14  å Prinsens som idag började skolan, 6 årsverksamheten...  8-13,15  så jag ska alltså DRIVA omkring i EN TIMME  innan jag kan lämna sessan.. IDIOTI och ingen service alls =(  fasen trött jag blir...  Manblir ju bara motarbetad hele tiden....  Får se till att börja jobba ist ..

Träningen hr jag kommit igång med =)  för två veckor sen  BRA MIA!!  Spinning 90 minuter började jag med och det gick galant ;)  sen på tisdagen Zumba å Indoor och spinning på torsdagen igen.  Veckan efter såg likadan ut förutom att det var "vanlig" spinning på måndagen (60min)  och dubbelpasset på tisdagen och spinning igen på torsdagen.. Har skött mig hyfsat med maten =)    Denna vecka blir det "bara" Spinning idag måndag och Indoor i morron tisdag sen ska jag jobb på torsdag så ingen spinning.. se om jag hittar nått annat att köra ;)  

Nä fasen, nu knallar jag upp til ldagis å hämtar hem sessan =) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0