Dags att pimpa

Ja nu känner jag att det är dags att pimpa min balkong.. och hjärtat e med på noterna.. elle ja iaf att vi gör i ordning den för nån fixning av balkongerna lär inte ske denna våren eller sommaren möjligen till hösten men det vette faan om jag tror på haha

Vet inte riktigt hur jag vill ha det på balkongen.. såg fina blomlådor på ikea föe 99 spänn med hållare till.. lite mindre än de jag har redan men det gör onget =)

Vabbar på idag mä och i morron, sessan missar vårfesten på dagis i morron =(  
Än så länge sen runt middan så har hon vart feberfri..  HOPPAS HOPPAS HOPPAS att hon förbli feberfri annars så får jag ta med henne till läkaren...

Var taggad till spinningen idag men vart ju inget =(   Hoppas sannerligen att jag kan gå på indooren i morron ... 

Trött som fan idag och rastlös...  vill jobba och träna, vill va smalare, vill ha hela knän, rygg, vad you name it..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0