Annandag Påsk

Jaha.. då va påsken över för i år...  Har haft en himla trevlig påskhelg iaf...  Långfredagen grillade vi mä grannarna i huset mitt emot.. Kanontrevligt!!!  de har en dotter på 3 och hon å våran sessa spatserade runt husen, ner i källargångar, upp till lekplatsen å hitan å ditan.. Sessan tyckte nog att de va göttt att inte ha mamma å pappa efter sig hela tiden...

Påskaftonen firade vi i Vargön med min goa vän Mrs S...  Ungarna hoppade studsmatta och de va nått som /Sessan älskade detta.. runt for hon å hoppade å hoppade Dumt att vi bor i lägenhet för här kan vi ju inte ha en studsmatta =(    Det var påsklunch med Hennes mamma å pappa å pappans sambo å syrran å hennes son ococh Mrs S mans polare och deras egna två barn och vi fyra..  Sen slappa vi å busade å sen grillade vi på kvällen... aaah så gött.. men kom i säng innan 12 slaget, det ni hahaha  Hade ju en liten insident när jag skulle bädda i deras sons säng för min lilal prins.. Precis när jag kom upp i överslafen så säger dottern Men Mia.. det där e ingen bra plan den   *BRAAAAAAAAAAAAAAAAK*     håller inte för dig  hahahha  ja jäklar,, jag braka igenom från överslafen.. jag va på G tillbaka efter va hon sa  men hann uppenbarligen inte   fasen va ja skratta.. synd att jag ej fick ett foto på det   det hade vart nått....

Vi drog hemmåt på påskdagen.. efter lunchen.. Sessan somna nästan i maten och ja la henne i sulkyn i hallen... hon sov gott å väl en timmet typ...  sen ville hon inte komam ur.. verkade hängig.. klängig  kändes liite småvarm...  Somna åter i bilen vilket inte händer       om hon sovit så länge innan...  Tog tempennär vi kom hem... ¨39 å nått   senare va den uppe i 40,1     Morronen efter idag då.. så låg hon på undertemp fram till 12 snåret.. 37,1  å de va ju bra..  MEEEEN sen va den uppe i 39,1   faaaaan..  hade hoppats få gå å jobba i morron.. Älsklingen har ett möte i morron å kommer ev börja jobba oxå... så jag får vabba

Det dumma e att jag har en tid hos en sköterska som ska prata kost å träning för diabetiker i morron,, och det vill jag inte missa... det är på em så jag hoppas att han kommer hem så jag kan gå på detta... Känns viktigt... 

 

Har njutet hur mycket som helst i solen och färg har ja fått =)=)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0