VÅGAR INTE

näää jag vågar inte ringa Sahlgrenska plastik... ville inte få ett negativt svar så jag får leva med mina magar för de verkar INte försvinna med kost å träning...     Låg vaken från 4 till 6,30 å funderade å vände å vridde på det, ja de va lika bra att fundera å vända å vri för jag kunde inte somna om efter att sessan vaknat men hon lpg så stilla å fint å sussa brevid mig, la armen om halsen ett par gånger.. då mös jag =) 

Igår va ja redig.. Indoor walking vid lunch å sen Disco fever på kvällen...
Frulle: lite blåbärsyoggi med nåra havre fras i... 
lunch: scramblade ägg tre st...  sen träningen
Mellis banan
Middag: köttfärssås utan ketchup å med morötter gurka å paprika i...
Kvällen..  hmm macka efter träningen kanske inte det bästa  men känner mig nöööjd!!! 

Idag..
Frulle :  Yoggie blåbärs
Lunch... inte så bra kanske men en grov macka med pastej
mellis...  blir frukt,
middag blir egen soppa... 
kvällen efter träningen .. kyckling
ZUMBA ikväll.....  =0)


Kommentarer
Postat av: Marie

KLART DU VÅGAR!!! jag kan gå med dig om du vill???

2010-09-14 @ 22:13:22
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie

har du testat att regga det du äter på nån sida som räknar ut hur många kcal du äter. Du kanske äter för lite för det du tränar... då kan ju kroppen stänga av förbränningen.... bara en idee. Alltid bättre än operation juh. Lycka till!

2010-09-15 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0