FÖRKYLNING

Ja har juh vart förkyld sen förra helgen, lördags..  och det var den första lördagen jag suttit ensam sen hjärtat börja jobba i sthlm i augusti..  Lördagen kändes mer lååångtråkig än fredagarna jag suttit här...   Men i fredagas hade jag bästa Miss B här på middag och vi gotta till oss med Pizza..  mm and I wonder Why jag inte tappar vikt haha

Jobbat måndag och tisdag..  Jättekul för jag får såå mycket beröm av en förälder!!!  All kärlek till dem ;)

Förkylningen va de.. söndags så kände jag i kroppen att febern ev va på G så jag tryckte i mig 2 ipren å gick å la mig  vaknade hyfsat pig men ingen feber iaf.. halsen va ok å ingen hosta =)  bara att gå å jobba!!  Älskar mitt jobb!!  Mina små kärlekar har fått Lååååånga dagar på dagis.. 7,30-17  7,30-17,30  å de va alltid kvar ensama när jag kom...   mina små gullungar!!


Naaaää nu ska ja gå å sova å hoppas att lillsessan sover heeela natten i SIN säng.. hon vaknar allt tidigare å vägrar somna om i sin säng så hon får sova hos mig men hon ligger juh INTE still ...  Fast nu e hon ganska så förkyld, näsan rinner å håller på.. stackarn.. jobbigt att andas med napp i mun.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0