MÅNDAG

och jag har träningsabstinens.... har inte tränat sen i tisdags =0(  och det känns i kroppen... Fick ont i mitt benhelskotta igen samt mina hälar. Det är frustrerande att ha så ont... inte för att det kan jämnföras med att föda barn haha amen fasen det gnager hela tiden och så hugger det, skitjobbigt!!

Öppnade på gymmet i lördags och det gick juh bra haha  men en av firrarna hade hoppat ur akvariet å låg på golvet och var lite småtorr haha   men dagen eller rättare sagt de tre timmarna flöt på bra!! Gubben va å träna å kidzen på barnpassningen så jag åkte med dem hem sen!! Min käre vän Miss Z kom på en kaffe =)  

Väl hemma så skulle jag marinera köttet som vi skulle grilla på balkongen på elgrillen (jätttekuuul pffff) jag hade skrivit nån kommentar till M1 på Fejjan så jag ringde dem sen å kom fram till att vi åker till dem å grillar =) Å de va suuupernajs.. sov i NYA husbilen, jättefin!!!  Jag vet att lillprinsen älskar att vara där för de bor i hus å han kan gå ut å in som han vill, studsmatta å grejjer Vi måste få råd att köpa ett hus.... För båda barnens skull och min egen haha

Idag ahr vi haft två vänner här som fick en liten kicka för nån vecka sen, åååh så sööt å ja snifffade å sniffade och min lilla sessa vart juh skitavvis haha Sötanosen. De fick 3 kassar kläder och köpte bärselen, lekmatta med babygym och babysittern för 900 spänn, de fick även vyssanlullmojjarna
 till barnsängen hoppgungan mmm

Har fixat våfflor till den årliga utflykten med  sonens dagis...

Fick sovis i morse oxå =)=)=)  till¨kl 8 hehe  det var underbart och det var behövligt då jag ej sov så mycket i husbilen, lillsessan tröck ut mig ur sängen typ haha


KRAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0