SÖNDAG igen haha

ja nu va man hemma efter 2 låånga veckor i stockholm.. ja de kändes långa för jag fick en sån jäkla träningsabstinens haha 2 veckor utan träning!!  HUUUAAAA   men svärmor frågade om jag inte skulle sätta på nån av de tre träningsdvd ja hade mä... tog bort plasten på två iaf.. näää jag fick ingen inspiration.. inte ens abstinensen fick mig att göra detta.. men att pulsa snö å dra sonen på pulka å snowracer kan man kanske kalla träning  eller nått haha

Hade två bra veckor där uppe trots att jag inte sov en enda HEL natt.. för sessan hon gnällde å gnydde å höll på, jag låg i en nittiosäng med en extra madrass på som kanske va åttio..  så det klinga illa med min onda rygg å en sessa som INTE ligger stilla och som armbågar mig i fejjan när det är dags att vakna.. ja bär hon tycker att det är dags att vakna  när man precis och ÄNTLIGEN somnat!!!  åååååååååååååhh det är långt tills honb e 18 så man kan hysta ut henne haha

Satt å kolla på Änglagård när vi åkte hem.. haha gillar den filmen COOLT!!!! 

Idag så fick jag äntligen tränat å det vart ZUMBA å MRL  härligt.. känner att jag blitt vrölstel i kroppen efter detta men det ska mjuknas upp snart.. blir ju sån när jag inte fått tränat på ett tag..

Ska väl försöka bli lite mer seriös i mitt matintag igen!!  Fan kan inte hålla på så här.. DAGS För SKÄRPNING NU!!
i morron blir det indoor vid lunch å sen blir det body pump på kvällen YEEAAHH 

Dags att nana nudde nu för jag ska få upp min 4,5 åring som e som en tonåring haha

Natti

    mina två små  kärlekar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0