TISDAG

Och magen kurrar massor.. andra dagen på shaker.. inte det godaste men börjar allvarligt tröttna nu på magen som hänger... den får mig att må psykiskt dåligt.. har just nu tappat all ork att fixa här hemma.. ser ut som värsta bombnedslaget.. Vad är det för mening att äta å träna när INGET händer... Och så är gubben inte hemma å kan stötta mig.. =0(  

Solen skiner idag igen och det är ju skönt..  fast jag gick till solariet och solade en stund... grilla fläsket lite...

Med min övervikt så kommer jag inte att bli av med min värk i hälarna/fötterna, knäna kommer inte bli bättre..  Varför ska de va så svårt att få en OP??!!!  Ja jag ska ringa plastik på Sahlgrenska.. ska bara komma på vad jag ska säga... 

Ikväll Zumba =) 

Kommentarer
Postat av: Marie

ÖVERDRIV, gnäll, gråt... allt som kan få dig att få en op... lycka till... vill du ha mer pepp inför samtalet så hör av dig... KRAM!!!!

2010-09-01 @ 21:40:50
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: Mipi

Du e bäst Marie!!!

2010-09-01 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0