SKA MAN

Känna sig som hemma på semestern?? Om man åker iväg å sitter p en beach med ett gäng en ljummen kväll, brasan knastrar i mitten av alla...  Ska man sitta med datorn i knät då eller?? Ska man prata med varanadra via en chatt??  Gäller garantin på datorn om den är full med sand???  WTF!!  Nä det var bara en tanke jag fick när comviqs tönt reklam ploppa upp på tv:n.. Japp på min TJOCKTV!!!   Men vart e guran å allsången hahaha

Min käre vän Miss A tyckte att jag skulle skriva om vilken underbar vän jag är... så vad skriver jag då??
Är man fortfarande en underbar vän när man knappt hör av sig??  Jag menar jag har blitt skitdålig på att höra av mig, sen sitter jag här å deppar för att ingen vill umgås med mig! Hur jäkla snett är inte det??  FAST!!  Jag depapr inte, hinner inte, bar tänker... varför ringer ingen mig?? Meen jag vet.. jag ringer inte heller och jag Lovar mig själv varje dag att jag ska höra av mig till en el två på en vecka iaf... fast nu har man juh vart mammaledig sen i juni förra  året och när jag gått hemma på dagarna så har ju mina vänner jobbat, de är vuxna å jobbar... Jag är mamma å hemma och när em kommer så är det gymmet hit å gymmet dit.. jag prioriterar det just nu för så fort lillprinsen få aktiviteter han vill går på så får jag/vi saka vår träning.. det gör mig ont när jag vet hur mycket bättre jag mår i kropp å sinne att träna... Men mina små kärlekar gå i första hand...

Sakanr min prins massor idag mer än vanligt men det kan juh bero på att jag e totalt uttråkad... Sessan har inte hojtat ens för att hon ej hittar nån napp.. jag menar, då får ja nått att göra.. ta mig upp en trappa å leta efter en å sen ta mig ner...

Miss A om du läser detta: DU  ÄR EN UNDERBAR VÄN DU MED <3 <3 <3  ja ditt vilddjur oxå haha

Trodde aldrig att jag skulle få höra att jag väger för lite eller ja att mitt BMI e för lågt!! Vill så gärna minska ner min magsäck efter som det ALDRIG händer nått ... FAAAAN   Men där är jag "för liten"  Jag vill ha en gratis för 80-120000 har jag Inte att slänga upp bara så där...   jeje 

dags att kojsa kanske tar med mig Sex and the City i sängen ;0) 

Puss alla

Kommentarer
Postat av: Marie

säger det igen.. RING plastikkir. på Sahlgrenska... De vet mer än vårdcentralens läkare... KRAMAR i massor... mig behöver du inte ringa varje dag, du vet var jag finns... jag ringer inte heller varje dag... men vet var du finns... KRAM!!!!

2010-08-14 @ 01:25:20
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: Mipi her self

M1 Söta du!! Tack... Jo jag ska ringa salgrenska ... puss

2010-08-18 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0