ONSDAG

Ja va säger man...  idag har jag vart duktig.. Hitintills iaf haha   tog en shake till frukost så en till nu vid 12.. en timma kvar och gissa...... det kurrar, men dricker lite blåbärste så det stillar lite..

Gårdagen va lite blaha blaha faktiskt... två shaker av 4 e juh inte bra.. känner att jag har Aldrig haft så kass motivation ellre karaktär som igår.. Men körde Indoor Walking iaf.. körde extra tungt motstånd när de andra lättade å öka farten ist. 

Kick off på dagis va de oxå.. i storm och regnrusk...   Det traditionella, poängprommenad, fika, grillspett men ingen lotteridragning utan de hade leksaksloppis ist men de va juh bara skit...  fiskdams. Det skulle hålla på i två timmar men det blev 1 för vädret, alla drog till slut va de vi å en familj kvar typ.. Prinsen sprang å hoppa i en STOOR pöl  så han fick ja byta alla kläder på innan vi gick till gymmet, sessan va oxå mä å sprang där i men dock inte lika blöt som prinsen...  hahahha  fick knappt av han stövlarna juh   Sessan vann pris i utslagsfrågan i poängprommenaden  gissa pärlor...  haha jag skrev 70 till henne å Prinsen gissa på 56 tror jag men det var 214 st typ...   

Sessan sov på dagis första gången igår och det gick jättebra.. Hon har juh sin kudde och filt och TVÅ nappar kan inte gå annat än bra då haha

I natt så har det stormat värre än värst.. fasen trodde fönstret skulle blåsa ut...eller in haha  men allt e helt å allt e kvar på balkongen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0