OJOJOJ

Vad mer kan man säga.. jösses, när skrev ja sist haha Kanske ska försöka bli bättre på detta ;)

Helgen som gick hade jag och bästa M1 å bästa M2 tjejhusbilssemester... Vi kom iväg vid 18 tiden på fredagen och handlade vårat snaskiga vi skulle ha.. Nyttigt  nja både ja å nej mest nej hahaha  sen drog vi mot fegen... Ett underbart ställe som jag bara vart på en gång innan meeeeen då regna åska hagla det och vi PADDLADE i det haha Men nu skulle vi bara parka husbilen å slappa å ha de gött.. Framme vid 20 tiden och brassa på grillen det första vi gjorde när husbilen va stabil som ett betongblock ;) Cidern korkades upp oxå mmmmmm va den va gooooood!  sen mer cider grillad karré som ja bara älskar men gubben inte äter så det blir inte att man köper det =(  men iaf... Vi spelade kor och hade gött..

Lördagen börja vi mä frulle ute och den avlöstes med att vi kollade på danskar som skulle paddla. Danskar va de hela högen öxå ;)  En familj hade ÖPPNA väskor i kanoterna.. Då välter man ogärna och en annan de hade packat massooor och käringa där hon snacka mest i telefonen å hjälpte INTE till att vare sig ta ner kanoten från taket eller packa den.. satte sig å tog kanske två tre tag med paddeln sen la hon den i kanoten å gjorde inge mer.. LATKÄRRING ;)  hahaha  två andra danskar körde med kajak å hällde vin i petflarra haha så kan man mä göra =)  

Vi badade i sjön oxå, från en väldigt väldigt privat brygga fick vi höra.. han hade inte brytt sig att sätta upp skyltar heller Såååå  INTE MIN PROBLEM ;)   men vi fick bada bara vi maka på oss om det kom kanotister..  Det blev en tre dopp och det följde med en del dy upp i kläderna oxå haha men Who cares...   Vart å käka lite glass i fegenkiosken och såg att det skulle va festival, tre band och öltält i bygdegården som låg alldeles intill.. ooh Kul tänkte vi men INTE till 250 spänn som de kosta att gå in.. Vi hade vår eget party i husbilen med Sabaton, Abba, och annat braigt!!  Mer cider å kort blev det... Getingar on mass men de döda vi MOOAAAAHHAAAA 

När vi vakna på söndagen så regna det så vi käka frullen inne.. sen packa vi ihop oss och åkte hem igen!!  Satt å små slumra i bak i bilen.. Det var skönt. Sen hämta gubben mig i Frillesås så när vi kom hem så åkte han upp till Stockholm för att jobba, så nu e ja gräsänka i 3 månader =(((  men vi får försöka ses så ofta som går.. Sakanr han massor.

Lillprinsen börja på dagis igen idag och han hade längtat, jag och sessan va kvar i dryga timmen och hon älskar det.. Hon börjar nästa måndag =)  Ville inte gå hem sen när vi skulle hämta sonen men han gick med en kompis hem så han ser jag inte förrän jag går till gymmet sen å kör Indoor!!

Haha  jag ringde å boka pass i lördags när vi satt ute med en cider i handen.. kändes juh jättehälsosamt haha

Nepp kanske ska passa på att göra lite nytta när sessan sover =)

Vägde mig förut å jag väger aaaaalldes för mycket så idag har jag börjat med lite pulver, kanske går lättare när gubben ej e hemma haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0