NY VECKA

och allt gick åt helvete med mina planer..  Fasen.. vart är självdiciplinen?????  Men får ta tag i mig själv i morron... 
Maten... hmm va redig med att ta ett mellanmål efter tre timmar.. men sen rasa det...    Okey, åt inte mycket till middag men va för lat för att koka råris ist för potatis till mig... SKÄRPNING!!

Vart till sockholm torsdag till söndag och hälsade på min kärlek...  ja svärisarna, svärfar va så snäll så han mötte upp oss på stationen och jag måste säga att kidzen va Superrediga på resan upp.. Sessan sov 1 timme av 3, den första sen så va hon vaken men det gick jätte bra.. Prinsen kollade på Ice Age 3  sen så somna han en 20 minuter... sen så vandra båda barnen lite i gången men inget störande för andra resenärer..
Hem resan.. mmm va säga om den... 16,10 gick tåget...  och sen vart 30 min försenade typ.. så det kändes mindre sköj när vi skulle va i gbg 19,17... två trötta barn på spårvagenn jeeyy + packning haha men min lilla prins e en ängel, det är han.. den bästa son man kan tänka sig.
Jag hade bokat tre platser, in case,   och på hemresan så ragagde prinsen upp en tjej på dryga 8 år......   Han frågade om hon ville titta på film med honom och det ville hon så däre satt de å tittade på Snövit =)  han e för söt, så där försvann min sittplats "åt rätt håll" haha  men damen brevid mig på Moas plats satt i Bistron nästan hela resan så vi hade en dubbel hon å ja.. å hon behagade juh INTE att sova en sekund på tåget haha 
När vi skulle av tåget här i Gbg så skicka ja ut Prinsne först  och ahn min lilla sötnos frågade en kille utanför: Hallå.. Kan du hjälpa min mamma med barnvagen???  Har jag nämnt att jag Älskar min son hahaha   Först ragagr han tjejjer sen fixar han bärhjälp.. min sötnos... 

Väl hemma så stendecka sessan när vällingen e slut å sover heela natten till 6.. men shon somna om brevid mig och sen vid 7,30 kom prinsen in, jag hade Inte satt nån klocka för jag tänkte att de kunde få sova, hade sagt till på dagis att vi kommer nog inte till nio.. Meeen de va vi, till å mä 8,50 hahaha 

Sessan fortsatte sin inskolning och idag åt hon där oxå, pasta å winerkorv.. haha å hon åt å åt å åt haha 

Ingen träning idag ... Gick till dagis - gymmet - affären - hem - dagis -affären- hem  lite motion iaf..

Vi hade en underbar tid i Stockholm iaf!! Pussa på min kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0