HÄR SITTER JAG

och snyftar... Tittar lite på Livet på BB   och för ett par så hördes inte hjärtljuden så bra, akutsnitt.. tänker på mig själv när Prinsen föddes, va juh mä kejsarsnitt men inget akutsnitt...  fy va otäckt..  Sen va de en som stod på knä lutad mot huvudänden av sängen som fick en tös.. Precis som vi... ja då kom det mer tårar...  fasen va bölig ja e nuh då... haha   Där slog mig tanken att det är aldrig vi kvinnor som får gå med dessa helvetesvärkar, föda genom detta "lilla" hål... spricker å bajsar å allt va man gör...  Vi e de sista som får se va det blev... Se det lilla livet som man så älskvärt gjort och kämpat fram... SIST!!!  Det borde va VI som får se först haha

Hmmm  dåligt med träning denna veckan oxå  två pass...  Skärpning!! 

Sessan skolas juh in oxå... och det Går SKITBRA!!  Andra dagen idag och jag fick gå hem.. för det funkar juh så bra.. Herregud ja e så stolt över sessan.. Meeen det kan juh ändras givetvis...  Så jag gick å solade å handlade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0