STOCKHOLMO

Det var jäkligt skönt att komma bort en dryg vecka, i måndags packade vi in oss i bilen hela familjen å drog tilll svärisarna i stockholm.  Att inte passa en massa dagistider på tretimmar kändes underbart... Sonen frågade hela tiden, ska vi till fammo å farfar nu .... han vart liite orolig där att vi skulle vänd hem igen...  Men fram kom vi.. båda kidzen skötte sig jättebra.. Sessan tröttna dock när vi kom till Trosa så vi fick stanna där i mörkret vid nån informationsplats så hon fick komma ur stolen  lite.... sen kände vi att hon får väl skrika bäst hon vill för vi ville komma fram å det var beckmörkt ute..

Vi gjorde inget speciellt.. vart till gubbens mormor å hälsade på en snabbis så hon fick träffa sessan å prinsen. Hon vart så glad så, vi hade köpt en höstbukett till henne som sonen tröck upp i fejjan på na när vi kom dit haha

Vart in till stan för att hitta en jacka till mig men det var ju som att leta efter en nål på stilla havets botten =((  stackars gubben.. han blir inte klok på mig han säger att L eller Z skulle vart med för att sparka in mig i provhytterna.. behöver ju byxer oxå... fasen jag behöver allt =((((  blir galen va tråkigt det är naä man inte hittar nått som sitter bra... mina axlar e ju som en hel karls  svårt som sjutton att hitta....  går man på "tjockisstorlekarna" så e de ju för sjutton broderat å ryschpysch som om att man va 50 bast eller nått.. å dessa förbannade trekvartsärmar.. fasen tror de inte att tjockisar fryser oxå eller *suckar tungt* 

Till råga på allt så har jag inte tränat heller på hela veckan så abstinensen är hög nu... har bokat in mig på ett Power Mid pass i morgon =D  
Gjort lite magövningar har jag väl  passat på å gjort när man lekt med barnen liggandes på golvet ...

Svärisarnas värmepanna pajja oxå haha så sonen slapp bada hahahha  skitgrisen.. nej då fick ta å värma vatten å tvätta på så sätt...  sessan oxxå

När vi skulle åka hem så frågade sonen: ska vi åka till mommo nue???  ööh ne vi ska hem  Men jag vill åka till mommo i morron... =)  Sötnosen


Sessan har inte somnat förrän fram  vi 23 tiden hel veckan   hon visade inga som helst tendenser attt vilja sova haah samam idag  bara tjötar hela tiden men hoppas att hon kommer in i sina vanliga rutiner igen!!!  Snarast!!  =)

Nää som man skulle gosa in sig hos hjärtat lite , vi har ju sovit i varistt rum hela stockholmsvistelsen =(  ja å sessan i ett rum å killarna i ett annat.. det blir för trångt å för VARMT att sova alla fyra i samma rum.

jajaj pöss å hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0