BENHELVETE!! VARFÖR????

Mmm varför kan man undra, nu när jag har vart smärtfri såååååååååååå länge varför ska mitt högra smalben börja jävlas med mig då!!  Kan ju inte träna då juh  inte det jag vill iaf, som spinning och bodypump, körde dock indoorwalking 45 idag och det gick bra, vart seg å orkeslös men det berodde på att jag bara åt en energilimpeskiva till frulle och et är ju inge bra att träna på, skulle haft mer i lilla maggen, den åt jag vid 7,30 sen va passet 12,00, skärpning på mig,stackars muskler som bara slits då.. sen skulle jag kört bodypump ikväll men det vart inställt fast jag hade nog inte kunnat köra det ändå =( 

Sonen har fått knorrspruta idag... ska man ta den själv?? Tror det,,  vart ju tolv som kom in till östra sjukhuset i natt med knorrsjukan.. Hu det är änna lite otäckt.... men va göra..

Var på möte på gymmet idag men vart iinge klokare för det!!!  de ville veta hur vi kunde jobba i januari!! Hallå JANUARI.. vem sjutton vet det då!!!!  jeje

Tror att jag har sett lite förändring i midjan.. men vågen den visar samma skit hela tiden.. kanske ska väga mig på gymmet i morron.... =0////

Nä dags att kojsa tror jag ....  kvällsmat kanske  vet ej...  försent tycker jag... men måste väl... 

Natti natti krams

  hmmmm va e detta ???
klabbigt å gött =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0