SHOPPING =)

vart i väg till Allum idag med min Nanny ;)  och shoppade loss lite.. och jaaa jag vart in i provhytterna.. nannyn sparka bokstavligt talat in mig =)  hitta lite till mig svampbob fyrkant skor till sonen.. rea 150 spänn som hittat =) han vart jätteglad men gladast över kartongen hehe som det var svampbob på..
Hittade kläder till avslutningsmiddagen som e på fredag.

håller på och steker plättar nu oxå... kom på det i sista stund, ska till slottskogen med min praktik i morron och sonen får följa med om det är bra väder vill säga, annars så får han allt gå¨till dagis för det är vernissage där oxå i morron (onsdag) som vi ska gå p vid 14,30. 
själv så blir det kycklingsallad som jag gjorde idag till middag  mumma va de =)=)  känner mig nyttig som faen.. har skippat den jäkla colan i två dagar nu  BRA MIG SJÄLV!!! 

Natti!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaaa... Man måste ju både sparka & banka in i huvudet på dig att du SKA HA kläder! :P Hihi! Kramelikram

2009-05-28 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0