2,5 VECKOR KVAR

Mmmm kan  ju alltid hoppas på att den lille stannar kvar i värmen tills den 12 april. har inte tid att föda barn just nu haha två redovisningar nästa vecka + observationer och aktivitet på praktiken som jag dock ska göra i morron, observationerna iaf.  aktiviteten på fredag kanske... ja vi får se hur det blir med det...

Tror att jag har fått ischias eller hur man nu säger.. ont har jag iaf, inge kul när man nte kan käka tabletter som hjälper...  Så ett bad per dag är min grej just nu mmm så skönt
Va hos mvc å gjorde glukosbelastning i morse, svepter Muggen mä sockerlösningen i ett bar aför att bli av mä skiten, är ju såååå jäkla äckligt!!  men en underbar skön säng hade de till mig.. tänkte ligga å lyssna på radion å läsa min bok för skolan men hoppsan där snarka mia som en liten prinsessa....       
Hade lite socker i urinen sa hon men det va ingen fara då det är så kort tid kvar av graviditeten..

Sen mötte jag grannen när jag gick där ifrån och hon sa att det inte gick nåra spårvagnar.. knalal till konsom å köpte en yogurt banan å en macka för ja vart hungrig.. fick ju inte äta innan glukosbelastningen, inget fick passera min mun. så jag ringde en tjej i klassen som bor där å gick dit å käka, vi skulle på studiebesök senare.. men det gick fortfarande inga vagnar..   bussen då.. nähä den skulle komma om 15 min  då blir vi sena   så jag ringde gubben...

"Gör du nått särskilt fråga jag??" visste inte om han fått börja jobba ev   "Näää HAR VATTNET GÅTT??"  nej  nej vi ville ju bara ha skjuts så det  fixa han haha

Var polisavspärrningar vid gamlestadens hållplats.. hmm  braaaaaaaa ÅKE!!   och ingen info fick man av spårvägen heller att det var ´stoppat...          Det hade visst vart bomhot där och så hade det vart ett i frölunda på morronen oxå..

Men vi kom fram i tid så det var lungt..

Byggde kojja mä sonen i hans rum i em å sen så fika vi där inne å han stortrivdes hehe både mamma å pappa va mä å fikade i kojjan haha

Nepp nu ska jag nana för jag börjar 7,15 i morron  å jag ska jobba ist för min handledare på praktiken  löööön hela dagen  jjeeeyyyy 

Puss å kram å god natt

Kommentarer
Postat av: Anki

Nä, bebis ska ju komma ut denna vecka har jag ju sagt :-)

2009-03-25 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0