UTBILDAD, MAMMALEDIG, LYCKLIG =)

Äntligen e skolan slut, eller äntligen å äntligen...  ett år gick förbannat fort.. fattar inte riktigt vart dagarna tog vägen.
När jag kom hem i fredags så möttes jag utav detta:   Tack Lina å prinsen.
Jag tog ju aldrig studenten i gymnasiet =( 
Avslutningen i skolan var trevlig men den första delen kunde jag hoppat då alla på studium skulle samlas poå fotbollsolanen för lite sång och tal men de va ingen vidare planering.. det var en bom till planen och ingen hade nyckel så jag fick stå på utsidan för jag hade ingen lust att LYFTA över vagnen no no no  inte min problem!!
 Här sitter jag och den "lilla" magen på staketet och de bakom knödde som sjutton och hur mycket jag än makade påmig så knödde de vidare.. kanske ville att jag skulle ramla ner eller nått =)
Vi hade knytis i våran sal sen  mycket kakor vart det.. ingen värkde speciellt engagerade hahah men det var mysigt och vi kollade på ett bildspel från terminen som gått från utomhusaktiviteterna =)  Alla fick en ros och en beskrivning av sig med början på bokstaven i namnet,,, hur sjutton de fick medlare på mig fattar jag inte haha jaja
Sen på kvällen var vi på  och åt en jättegod buffé!!  Jag firade med min kompis Carl Jung ;)  (alkofritt bubbel) + 1,5 glas rött så ingen amning där inte =) mm deva godis det... men det första gick ju käpprakt upp i skallen haha..
En tjej i klassen å jag fixade medaljer till alla + en till henne där det stod Klassens partyfixare =) vi skrev något för alla tex, klassens skalldunkare, skolkare, generöse, pysslare, godismonster mm. och sen så en till mig själv oxå!! Klassens Mia  MIA!! haha  De tyckte om initaitivet. Det var så  himla kul för ALLA va värkligen med =)
 

Så nu bestämdes att jag har en glöggafton igen till jul så att alla kan samlas igen å ha trevligt!!

Sen så skulle vi vart på 30 års fest men hälarna spökade efter DUMMA skor på avslutningen så vi åkte till Lysekil ist.
det skulle vara 28-29 grader hela den helgen å de va underbart verkligen.
 supermysigt hehee

Veckansom gått har lillebror vart på besök å sonen har fått en virusinfektion i halsen och örat =(( stackars lilla kille, så han å gubben for till akuten, sonen skulel följt med till min praktikplats för gårdsfest + att jag skulle hämta hem mina kläder och jag kom precis på att jag glkömde mina blåa foppisar där haha så jag får nöjja mig mä de horibla rosa tills jag kommer dit för att hämta dem haha jaja 

  Är hon inte söt så säg!!!!!  mammas lilla prinsessa!!  inge vackert med en handduk bakom men va gör man när tösabeten kräks ner stolen det första hon gör nä rhon får den haha

Nepp dags att nana nudde

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Anki

Grattis än en gång till studnten!

Moa är jättelik storebror :-)

Kramisar

2009-06-04 @ 07:20:16
Postat av: Zupermom

GRATTIS till studenten!!! Hade vi vetat det så hade vi dykt upp och grattat dig... ler...



Sessan är jättesöt, lika söt som storebror...



Ses till midsommar... Kan ju hälsa Zebbe att om han vill så får han sova i husbilen... ler...



KRAMAR!!!

2009-06-04 @ 14:05:18
Postat av: Lina

Vasegooooooood! & självklart e hon söt i dem kläderna jag köpte henne! :P

2009-06-05 @ 10:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0