SOMMAR =)

Vilket underbart  väder!!  och ja, jag sitter inne.. håller på å damsuger bläääääääääää  men men får det min lilla prinsessa att sova INNE så varför inte och sen så behövs det verkligen damsugas oxå  är ett tag sen vi gjorde det. Denna lilla docka sover kanske bar aen 10-15 min inne, skulle säkert sova mer om hon fick ligga på en men vad får man gjort då, bärsele i all ära men lite själv vill man gå oxå!!

Såg nu att hon somnade när jag damsög balkongen... dags att byta ut panseerna tror jag de börjar se ut som monster, vattna mä växtnäring så de blev rätt stora hahah kul kul..

Vart på utvecklingssamtal för sonen idag på dagis.. Han e en redig kille med humor och inte långt till skratt kan man säga haha  allt var superbra.. hmmmm varför beter hansig som han gör hemma då haha mamma å pappa kan man jäklas med och tur är väl det att han sköter sig på dagis.

nepp dags att återgå till snabeldraken =)  å svabben  pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff 

puss å krams

Kommentarer
Postat av: Lina

Du ser hon kan inte somna utan sin Nanny.... :P

2009-06-25 @ 15:14:18
Postat av: Mary

Då är vi 2 som springer runt å städar...ska snart enr te stranden när stefan kommer hem....Puss på dej

2009-06-25 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0