SKÄRPNING!!!!

på många håll känner jag!!   Mig själv för att börja!!  Vikten!! Denna jävla förbannade hängbukfanskapet!! Ska jag behöva ta ett jävla lån för att göra en operation?? Tror tyvärr att den blir förbannat svår att träna/äta bort. Banklån + csn  huuaa...

Ja i morse skulle jag ut på en tidig morron runda.....  MEN  det hängde ju helt på dotter när hon behagade att vakna!! strax innan 4 och jag går INTE ut och går innan 5,30 om jag ska vara människa och kunna underhålla min son oxå sådet vart inget med det!!  MEN jag körde 5 olika magövningar, är 6 egentligen men mina knän sa nej idag. Maten har jag skött idag JEEYYYY  Va på stan igår sonen ville ha krabbburgare ja men visst, det finns ju sallad.. väl min tur, beställt hans mat och sen fiock jag en blackout eller nått.. EN HAMBURGARE som jag inte ens va sugen på!! Illamående vart jag oxå!!  FY SJUTTON!! 

Frukost idag: 1 rostad osötat energilimpskiva med äggröra (2ägg) en kopp grönt te, ett äpple, som tyvärr började bli smulit - bläää 

Lunch idag: en energilimpeskiva med lättkeso och räkor, vatten och en gul kiwi, snuskigt god va den.

Middag idag: kommer att bli vitt fiber spagetti, köttfärssås, grönsaker, citronvatten

Kvällsmål efter träning kommer att blir rostat energilimpeskiva med äggröra.

Här emellan har jag gåtttill och från affären, dock ingen rask promenad det är svårt med en 4 åring som ska kolla på varenda snigel och sägatill alla vi möter att INTE trampa på sniglarna =)


Lilltösen har ju vuxit å vuxit!!  förra veckan fick hon sina två första sprutor. Aj det var inte roligt ='(
Hon är 60 lång och har vuxit 4 cm sen två veckor =)    Väger 5810 och hon hade ökat med 808 gram. växer som hon ska =)  

Sonen hade 4 årskontroll med synundersökning och den var det inget fel på =) håller sin kurva så fint så.. Väger 18,8 kilo  och är 103,8 lång, han va 98 förra året. Min stora rediga kille!!  Han är så ootroligt kärleksfull mot sin syster och det  värmer mitt mamma hjärta =)

puss och krams

Kommentarer
Postat av: perny

Jo du, jag känner igen det där. Just nu har jag en trend som går åt helt fel håll. Jag funderar på att sätta ett mål det är lättast så. Jag ska ha gått ner tio kilo innan jul eller liknande, jag funkar bättre med mål tror jag :)



Jag kan däremot inte fatta varför det inte händer mer för dig, du är ju jätteduktig, käkar rätt, tränar som fasen. Jag däremot satte i mig två glassar i går, en dricka, jag äter choklad mer mer mer, att jag inte kan skärpa mig!

2009-07-29 @ 10:15:33
URL: http://theperny.blogspot.com
Postat av: Anki Ö

Krabburgare? Var finns det i GBG?

2009-07-29 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0