I LIKE I LIKE I LIKE

Ja fy sjutton vad jag älskar sommaren. Havet Jordgubbar Tång Maneter Krabbor som biter en i tån mmmmmmm sommaren!
Och nu har det ju verkligen vart sommar i över en vecka!! Och havet har vi vart till tre gånger iaf för nu har gubben börjat jobba, som vanligt när det är sommar, tycker att det är jäkligt trist faktiskt, men va göra. Nu har mamma semester snart så vi får åka till stugan =) när de e GOTHIA CUP!!!! huua för att va i stan då

I morron, sista dagen på dagis för sonen för sommaren sen e de "bara" två veckor tills han fyller 4!! Fyra år sen vi flyttade idag, -05 varmaste dag haha

Idag har de vart ooooolidligt... tror ja duscha av mig 4 gånger.. försökte att damsuga men det gick inte, svetten bara rann som ett vattenläkage    jag fixar inte denna värmen...   Sonen å ja fick i oss lite spagetti köttfärssås till lunch, han ville ha pannkakor till middag å va gör man inte för sin lilla kärlek, jo står i ett olidligt hett kök å steker pankakor som ingen av oss knappt äter sen, en halva var knappt
När ja va liten så fick vi blåbärssoppa å fralla till middag när de va som varmast..   mmmm gottit, men de e ju bara ja som käkar blåbärssoppa i denna familjen, sonen vägrar smaka---  skitunge ;)

nää har en varm liten svettig tösabete i knät som sover å ja känner att ja brinner upp snart  fyyy  sätta mig på balkongen å svalka lite =)

puss å krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0