VALENTINES DAY

Är en dag man inte får glömma!!!  Min älskades mammas födelsedag ;0)
och en dag i kärlekens tecken och ett kommersiellt jipposkit!!!  men att uppmärksamma kärleken på just en dag är ju lite knäppt, det ska man göra VARJE DAG!! 

Vi tog oss en härlig prommenad i slottskogen bland alla andra 5000 personer... vart ut på isen vid Villa Belparc   och det knakade lite otäckt när vi gick tvärs över.. huuaa men vi klara oss, det var ju ett gäng som åkte skriller på den lilla fågelsjön oxå!  Knallade vidare till sälarna och de va lika nyfikna som vanligt, vidare till fågelhuset  tckre att de svarta svanarna är sååå vackra!

Sprang på en gammal kompis från trollhättan där oxå, min kos-polare haha det var skitskoj å se henne lajv!!

   Lata små älgar hahaha med en vaktande hane
 en ståtlig en =)

 Sen på kvällen medans jag nattade sonen så fixade prinsen lite picknick på balkongen, sist vi hade det så satt vi på luftmadrasser men denna gången baxxa han ut 2 sitssoffan på balkongen haha tände ljusslingan å värmeljus å kex å ost, tyvärr TYVÄRRRR fick han ha brieosten för sig själv ='( får ju inte käka sån just nu *vill haa* vin + alkofritt vin å cocacola å vindruver choklad, smågodis och en stjärnklar kväll med -4 kanske   infravärmen va på och vi satt nedkrypna i sovsäckarna...

   det var sååå mysigt

 tråkigt att kortena vart suddiga bara

  Puss på dig min lilla romantiker  Älskar dig!!!
Tack för en oförglömlig kväll, trots att jag vart lite illamående å så...

Hade även ont i de nedre regionerna, fick lite panik då jag nästan trodde att jag höll på att få värkar, försöker minnas om det va så förra graviditeten, haft lite liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite ont idag mä,  mest när jag reser mig efter att ha suttit...
Blir det mer så så får jag ringa BM  Hoppar gruppträningarna nu mä tills det känns bättre

Vart å sola å tog en vattenmassage idag mä mmmmmmmmmmm va gött..

Just det... sonen fick ju oxå ett alla hjärtansdags kort av sin lilla mamma,  om hanska få nåra så ska det första komma från MAMMA!!!  hahah han va så stolt över sitt kort, det är en panda som håller i ett hjärta och han sa direkt att det var linda. Hmmm vem är linda fråga vi.. pandan linda sa han bara..  Frågade om det är en nbok de har läst på dagis å de va de ju. Men ska fråga där för säkerhets skull .

Nepp nu väntar sängen för ryggen värker precis som om att den skulle gå av! BAJS!!!  

och redovisning i morron hahah

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhhh! mysigt värre!

2009-02-16 @ 23:50:07
Postat av: Anki

Härliga bilder! Mycket förvärkar kommer du nog att få. Jag hade mycket mer med Linnéa än med Lucas. Du kanske borde börja varva ner lite med träning osv så inte bebis kommer för tidigt? När jag höll i gång med saker lite för mycket fick jag ju desto mer förvärkar.

Angående tån så höll jag på att bädda sängen och vad fasen gjorde sängen precis där jag skulle gå??? :-(

Kram

2009-02-17 @ 09:26:16
Postat av: Lina

Tack för den sena gratulationen. Bättre sent än aldrig som man säger. hihi ;-) Hoppas allt är bra med dig. Kram!

2009-03-01 @ 22:23:34
URL: http://www.linaofredrik.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0