FULLMÅNE

Mmmmmm det va det i natt, och det märkte vi av... vare sig gubben eller jag sov ordentligt.. dels så snarkar jag ju ut honom ur sovrummet och snarkmojjen funkar ju inte =(   jag ville inte somna om efter tionde gången han  puffat på mig innan jag hörde att hans andetag blev tyngre.. Min klocka ringde 5,15 *Borde va böter på det*  fick för mig att jag skulle praktiken kl 6,30 men det var 7,15     *MUTTRAR*  så 45 min tidigare på fsk, men jag satte mig å kolla igenom boken å frågorna som jag skulle läsa å ställa till nåra barn.  Idag hade de föräldramöte men jag hoppade det för jag hade garanterat somnat sittandes på en stol bland alla föräldrar.....  haha

Va å körde funk i måndags och sen så va jag på  majjornas anläggning å körde lite kondition i tisdags innan skolan började. Det va skönt men lite jobbigt att kånka på väskorna haha  så nu har jag avklarat veckans träning hahahha  Känner att jag kanske ska ta det liiite lungt men det är svårt när kroppen skriker efter träning....  blir nog funk på måndag oxå hehe

Det har snöat idag men det smälter ju bort lika fort som det lägger sig skittråkigt!!!  Kan man inte få ett par dagar med massa snö så att man kan ge sig ut med en rygga mä mackor å varm choklad å bara åka å busa i snön. JAG VILL!!!!! 

Vart till MVC idag oxå och som vanligt såg allt kanoners ut..
HB: 115   ---  vart lägre sist
Blodsocker: 6,0
Blodtryck: 120/60
Magen: 30 cm  
Vikten: gått upp sammanlagt 5 kilo nu  det känns bra hehe
Bäbisens hjärta: 135

3 veckor till nästa besök...
Denna lilla underbara varelse jag har i min mage bör bli en spinkis hahahhahaha som den håller på, inte en lugn stund nån gång haha  skithärligt haha

Nepp nu ska jag slappa lite soffa å bara vara... Går sena passet i morron huua

Puss å krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0