10 DAGAR SEN....

Det var väldans vart dessa 10 dagar försvann kvickt...  haha jaja bra att det går fort för då kommer dessa 10 veckor som återstår bara rusa iväg =)  Och det önskar jag att det gör ;)  Vill ju träffa den lilla pärlan och tala om för den att Nu ska vi inte kicka så mycket på mamma mera   haha Ja det är ett fruktans liv på det lilla livet, visst det är mysigt men till och med folk på spårvagnen reagerar på att magen hoppar ibland haha En härlig känsla =)

Igår körde jag spinning, trodde inte att jag skulle fixa hela passet men det gjorde jag!!!!  Förklaring: det var ett 30 minuters pass *ASGARVAR* men det ska jag nog ta det lite försiktigt med tror jag...  Kändes som om att jag klämde ihop det lilla livet vid varje tramptag haha men det är ju ingen fara... Sen så körde jag inte med lika mycket motstånd som de andra, hade inte samma höga tempo som de andra utan körde mer mitt lilla race med inslag av instruktörens haha Men nöjd va jag efter så det känns som om att det är huvudsaken!!!

Praktiken flyter på och skolan likaså....  Undra när de i klassen som alltid kommer sent ska börja komma i tid.. är ju lite jobbigt när de dimper in en efter en å avbryter lektionen ://  Fruktansvärt trist, för vi är ju ändå V U X N A.. jaja tror att det är 16 veckor kvar i skolan jeeeyyyyyhhh  sen blir det mammaledighet i ett år eller nått ... det ända jag INTE ser fram emot är FÖRSÄKRINGSKASSAN då det kan ta upp till 11 veckor innan pengarna kommer och hur fasiken ska det funka ekonomiskt då bläääärp jaja


Igå kväll när jag skulle läsa för sonen så sa han: GÅ INTE FRÅN MIG MAMMA   ja med detta menade han att jag inte skulle gå från han innan han somnat men det måste vi göra nu för när bäbisen kommer sen så kan vi inte ligga kvar å snusa brevid... även om det är såååååååååå mysigt!!!


 Sånt här vill man ju se Att inte ungjävlarna kan låta bli sånt som icke är deras.. sluta krascha saker  jag blir såååå arg!!!  Tur att vi har en tunnel vid hållplatsen om det skulle regna

 Nån som vill ha en puss???? 

 Jag snarkar som ett sågvärk enligt gubben och jag tröttna på att han låg å putta på mig hahah så jag skulle testa en sån här.... 

 ööööh snyggt va!!  Hjälpte den??  Nepp jag snarkade mer med den i snoken å bekväm va den fasiken inte mer... Men man snarkar ju mer när man e gravid..

 När vi var på apoteket å köpte snarkmojjen så köpte vi lite listerin å en handkräm till mig som jag kan ha i jackfickan och när vi kom hem å plocka upp det i påsen så låg det en sån här i den oxå.. jag frågade gubben om de va han som tog den men det va det inte.. så jag börja skratta... Gick in till sonen och han svara glatt JA!! han ville plocka mycket där inne på apoteket haha reagerade inte direkt att det gick på över 200 spänn Vitaminerna kosta ju 103 haha  jaja

 Måste ju ha ett sötiskort på sötnosen oxå

Nu ska jag bänka mig i soffan innan jag somnar här haha

Kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Anki

snygg snarkgrej hihi

2009-02-06 @ 16:00:52
Postat av: Zupermom

Ha ha... Det finns alltså fler småtjuvar i vänkretsen.. ler... A la ner en leksakshund i S vagn en gång i Kba.. Det tjöt när vi gick ur affären men jag visste ju att vi inte köpt något.. Så vi gick vidare... Sen när vi packade in oss i bilen upptäckte vi Snatte som vi döpte honom till... Så nu bor han i min bil... ler... Fast han var ju billigare än dina vitaminer... ler... Kramar i massor till dig och de dina...

2009-02-06 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0