MINUSGRADER

Nu har vi äntliogen fått  lite  minus och  liiiiiiiiiiiiiiiiite vitt på backen och isigt till tusen,,,, blää

Känner mig bra mycket bättre idag...  peppar peppar... gjorde ja i går mä men halsen börja ju på em kvällningen...  SÅ jag hoppas att det går åt rätt håll nu!!  Jag vill ju så himla gärna gå å träna men det får va... ger mig inte ens in på nån träning hemma heller.... dumt om man skulle bli ursjuk 8 dagar innan jul =( 

Svärfar kommer å använder sitt bed and breakfast i kväll... skulle på nått jobb på sahlgrenska tror jag och vi byter julklapps säck hehe  undrar om man ska tjuvkika lite *hehehehe*  NEEEEEEEEEEEEJ FY MIA!! 

Bakade peppekakor igår-.... Jaaaaaaaaaaaa sa sonen när jag sa vad vi skulle göra... sen gjorde han "bara" 3 bilar haha  jeje   sessan ville va mä hon mä haha 

Idag e de bvc mä sessan 12,30  så då får vi se hur tung hon blitt haha

får börja packa väskan nu tror jahg f ör vi drar till IKEA direkt efter ...  jag och halva gbg befolkning eller???  haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0