JAG ÄR SJUK =(

Då va det min tur att gå deck =(  fasen här har jag klarat mig igenom heeela familjens förkylningar å allt va gubben hade så bli jag paj nu!! Ont i halsen så jag mölar ipren å panodil zapp, strepsil vanliga halsisar å vatten å honungste.. 

Det värsta med att jag blitt sjuk är att jag får sånt jäkla sötsug...  choklad som jag inte käka så värts mö av innan jag va gravid med Sessan...  ingen annan matlust... julmust men det absolut värsta är ju TRÄNINGSABSTINENSEN...   och på onsdag är det ju realese på ny Body pump och den missar jag  känns surt...

Det var evigheter sen jag skrev här men i nget kul att skriva...

joo hade ju Heavy metalfest för ett tag sen!!  Det avr skitskoj, vi blev 13-14 pers tror jag men det räcker hehe   Mycket bra musik å härliga männisjor va här, sakna visserligen nåra men men.... 

sen fredagen efter hade jag gamla klassen p Glögg här... 15 pers av 25 va bra uppslutning då vi slutade skolan för över 6 månader sen...  Det var jättekul... en av killarna hade flyttat till jönköping men han kom ändå... skitskoj...  Sonen hade fullt upp med att springa runt å käka pepparkakor.. han åt nog mest å frågade alla om de ville leka med han på sitt rum men han fick snällt vänta på far sin haha  

Sessan gick laget runt... Vad stooor hon blivit mm mm   Min söta klass =) 

Nää nu börjar hostattackerna att komma igen.. trodde att jag skulel slippa dem mer nu =((((  

Puss till den som vill ha en förkylning ;0)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0