BLÄÄÄÄÄRK

Ja blä'ääääärrk bläääärk e de enda jag kan säga just nu.... om gårdagen..... fy fasen vilken dag...  Kände mig som  universums sämsta mamma.... bara gnäll å skäll å ovett.. stackars min älskade älskade son....  Faaaan  jag ville bara försvinna igår...    usch....

Sonen han gjorde alllt fel igår.. eller rättare  sagt han lyssnade inte för fem öre.. vi/JAG sa gör inte så är du snäll.   han gör om det....   Men snälla gör inte så.      han gör det igen.... MEN lyssnar du överhuvudtaget?? Ja........  hallå vad sa jag till dig???  aaaaahh  Var inte i ansiktet på din syster, hon är lite snorig.  okey då gör jag inte det.....               MEEEEN  gå här ifrån låt syrran vara!!!   inget svar... 

Så här kan det hålla på i evigheter.. Är det nått fel på honom eller.... han stänger av totalt när man säger till honom...

Var i affären å handlade igår...  * Var snäll och spring inte omkring när det är så mycket folk här för du kommer att springa på någon tillslut.    * Älskade vän, spring inte och flaxa med armarna du slår till folk.   Men jag ör en helikopter. Nej det är du inte, inte just nu, vänta tills vi kommer ut ist.  * men nu får du sluta springa omkring.   * Springer du en gång till så åker du i vagnen.   Neee jag vill inteee. gå fint här med oss då.        *Nu åker du i!!!!!!      

Allt detta tjat tjat tjat gör mig så galen. Någonstans så har det kankse gått fel i uppfostran eller så lider han av någon bokstavskombination, Aschbergers eller nått annat!!!    Han ÄR  jätteduktig!! Han kan å sotroligt mycket, Han är en Smart kille men vet inte hur han ska hantera det!!! 

vad göra?? 
Hoppas att 2010 blir ett kanombra år för min älskade son.
Hängde en lapp på dagis om föräldrautbildning, hur man kan hantera konflikter.. detta vore nog något för mig/oss...  vart la jag nu den lappen??? Hmmm 



va å träna igår oxå.. 30 min spinning och 30 min PowerMid.. Var skitskönt att träna meeeeeeen hade velat gått upp själv, men gubben jobbade =(   även där fick sonen ovett.....  =**(
Spinningen kändes inte bra, inga krafter eller engagemang...  jag gled omkring i spinningskorna trots min sula, måste haft för tunna strumpor eller nått. PowerMiden kändes bättre!!  Men är inte nöjd över dagsresultatet =(  Bläääärp

Dags att börja städa inför Supén i morron!!! 









Kommentarer
Postat av: Sofie

jag bara ler när jag läser om hur bra han lyssnar på dig. Vi har det precis likadant emellanåt. Wille kan driva mig till vansinne ibland. ;) Jag tror det bara är att hålla ut, någongång ska väl allt tjat fastna och dom förstår att det är lika bra att göra som man säger..... hoppas jag ;)

2010-01-03 @ 12:03:22
URL: http://trixiies.blogg.se/
Postat av: Me self

ja du sofie.. det hoppas jag innerligen!!!! det tar enormt mycket på krafterna måste jag säga å stackars sessan som bara hör hur vi gnäller å gnäller på honom =(

2010-01-04 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0