TAGGAD

Mmm taggad till tusen e jag... men ingen träning idag så vitt ja vet.. har blitt förkyld =(   ja det får väl kanske bli magövningarna hemma ändå.. känner mig liiite matt i kroppen!!

Men var å körde bodypump igår.. och jag utmana mig själv *TUMMEN UPP* det var jäkligt skönt.. gjorde t o m utfallen som inte mina knän i vanliga fall ej klarar.. pressade nog lite mer igår. Får se hur de mår idag. Biceps fick sig en utmaning oxå och triceps.. för där hänger det ju hahaha Vill så gärna köra dips hemma men hittar ingen bra plats.. för feg för stolen haha

Planen iudag gär ju picknick med min gode vän Z!  Men nu regnar det =(   men skulle bli uppehåll sen =) ska ju ej iväg förrän fram vid 12 snåret

Jag måste ha blitt väääldigt glömsk p sistonde, torsdags så glömde jag mitt träningskort på gymmet, igår solglasögonen som som jag t o m höll på att gå upp med till passet *flinar* BRA ÅSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Neppdags för frulle =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0