NÖJD

Känner att jag inte kan vara annat än nöjd med denna veckas träning!!!
Måndag: MRL   jisses va jag pressade på rumpan å låren när vi körde det.
Tisdag: skulle vart på salsa aerobic men sonen ville cykla så då fick det bli det ist.
Onsdag: Bodypump
Torsdag: Spinning
Fredag:  inget för vi har familjedag men det blir nog en jäkla massa knallandes
Lördag: Ska jag på Bodypump
Söndag: vilodag 

Så 4 dagar av 7 är bra tycker jag!!!   

Frågade gubben förut: Jag kanske e lite "blind" eller väldigt entusiastisk, men syns det inte lite runt midjan å magen, ja den övre magen då förstås. Det har "hasat ner" till den undre som jag nog aldrig kommer få bort naturlig väg =(

Jop det syns sa gubben..  En lycklig mia hoppa in i duschen =)

Träningsvärk i armar, ben rumpa osv osvv GÖÖÖÖTT

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Härligt Mia! Kramisar

2009-08-21 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0