FASEN VA BRA!!

Onsdag är min officiella vägdag.
Och---------------------------------------------------------   - 2 kilo på drygt 2 veckor, mer än två är det inte! Så alla mina svettdroppar jag har svettats ut på gymmet under passen ska jag inte klaga på!! Känner mig skitnöjd!
Jag tänker inte säga vad jag vägde innan jag började...  inte än iaf.   det är ju pinsamt!!!! 

Om jag nu redan har tappat 2 kilo FETT så borde det inte va nå problem att klara 10 kilo till Jul/nyår eller vad??


Vart iväg å körde lunchpass i Långedrag, bodypump mä min favvo instruktör å en kompis till mig va i barnpassningen =)  Kul å se henne igen!!
 
Nä men va fasen  har inget vettigt att säga så jag säger natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Linda

grattis!! :D braaaaaa mia..

du klarar det här.. ;) pusssssssssssssssssss <3

2009-08-28 @ 10:01:00
URL: http://kissssmeegoodnight.blogg.se/
Postat av: Mipi her self

ja jag vart skitglad... =) partyblåsa here I come =)

2009-08-30 @ 00:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0