BAD, KALAS, TRÄNING, REGN.......

Jaaaaaaaaaa  veckan började med REGN  regn regn...  Sonen började på dagis och nu får han ju BARA GÅ 3 TIMMAR per dag för att jag är mammaledig... och det suger ju röv på ren svenska!! Han blir skitsur och trotsig som fan när jag kommer för att hämta honom vid 12. Jag förstår honom. När jag själv jobbade på fsk så tyckte jag synd om barnen som fick gå hem vid lunch.. skitregler.. aldrig gillat.. men sonens ena pedagog sa att jag borde få ha han 25 timmar i veckan när jag även jobbar ibland.. skulle skriva till nån människa vilket namn jag ej minns, men får fråga i morron när vi kommer upp.

va på bodypump i måndags och opptimisten körde ju på med de vanliga vikterna som jag körde p innan graviditeten.. vart ju första passet bp efter förlossningen och det var sååååååå jäkla gött.. taggad till max.. Tisdag Bodybalance.. hmm tror tyvärr inte mina knän fixar det... är en blandning av yoga och pilates... det kändes skitskönt men aj jajajaja mina knän sen.. VARFÖr måste ja va så jäkla kass i kroppen..  *mutter*

Sen jobba jag onsdag och torsdag och det gick jättebra att ha snultan med mig.. sonen skötte sig kanoners.. när han va inlämnad mån tis när jag tränade så ville han inte gå hem.... sa att han skulle dtit typ varje dag.. utan fredagen.. Då Att lämna in lilla princessan när jag tränade gick jättebra.. hon som jobbade då har två egna barn och det känns alltid lite tryggare fast jag tvivlar ju inte p de som jobbar....  en tjej som jobbade tvivlade jag lite på men hon är inte kvar nu när prinsessan ska lämnas in =)      här ligger jag varje gång jag jobbar ;)

Fredag åkte barnen och jag till backaplan för att köpa present... sonen skulle på barnkalas =)  Först så hade jag försökt få gubben att simulera en magsjuka men det gick han inte med på ='(  vi hade 24 grade på balkongen i skuggan när vi käka frulle jag och sonen. ville bada!!  Grillade på kvällen och avnjöt några glas rödvin mums  ;)

Lördagen begav vi oss till Playan  del Rågelund.. det var verkligen som om att bada i en septistank  VAARMT  underbart.   
Vänner med sin lilla prinsessa med det underbara garvet =)  kom oxå... och gubben där mata dottern med vattenmelon,  5 månader gammal hahah slurp slurp =)   ja inte melonen alltså hahaha

Idag va sonen på barnkalas hos grannen.. Barnen fick korv mä brö men det ville han inte ha...  inget att göra nå åt! Vi vuxna käkade potatissallad, som hon hade gjort själv, mycket god och kassler =) vi käkade uppe vid lekplatsen så att barnen fick leka av sig.. sen fikade vi inne .. tårtan åt soen han som inte gillar tårta =) t o m jordgubben på haha och det var en frödinge jordgubbstårta..   Sen när killens alla sysslingar odyl hade åkt va vi kvar en stund till.. ville inte avbryta killarna i leken, leker jättefint ihop  och de e kul!!  

Grillade och käkade ute när det regnade liite och det var jätteskönt  vi e lite knäppa =)  sen så har jag suttit ute där och lyssnat på regnet med en kopp gott nyponte =)

Nu e de nattinatti så jae utvilad inför morgondagens Bodypump =)

  våran vagn pajjade ju inne på coop förra lördagen
Ser ni vart???
 våran räjser har gått i graven!! Behöll däckena och insatsen 
Det var bara att börja leta på blocket.. hitta denna:   ville inte köpa en Ny vagn. Det kom ju så plötsligt!! men den är snarlik haha


   
                   hemma                                                                                på gymmet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0