PIGGARE

ja faktiskt känner jag mig piggare!!
Det är ju inte så hemligt längre att vi väntar ett litet pyret i april. Det är spännade då denna graviditet blir längre än den förra *skrattar lite för mig själv*  mmm man kan ju undra vart min kvinnliga intution höll hus då hahaha jaja Det är väl eventuellt v 10 nu, vet inte helt säkert ännu, vart på inskrivning på mvc men inget mer... hon kände ej efter eller nått för det var inte "min" barnmorska som skrev in mig ska dit den 19:e å ta lite prover å grejjer, ajaja nu ska de börjas med fingerstickningen igen... e ju inge kul det där..

Just nu så läser min pompis nattissaga för sonen.. lite skönt att slippa det emellanåt hehe Han var ju inte på sitt strålande humör igår då han totalvägra att lägga sig å sova, skulle bar ner...
vill inte sova mamma vill gå ner  leka bila    hur jäkla trött han än va så   vi ll  in te s ov a... ja de va inget sammanhängade han sa iaf.

Ska kolla om diskmaskinen e klar å sen ska vi väl slappa lite i soffan...

Har ej kommit in på msn idag så jag har inte pratat med älsklingen ännu idag =''''(((
Men han ringer ju sen.  jaja 

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Zupermom

Ja jag säger väl grattis igen då... ler... Kul att få vara med från början denna gången... ler... Ha så kul med polaren och hälsa gubben din...



Kramar...

2008-09-10 @ 19:58:42
URL: http://zupermoms.blogg.se/
Postat av: Mipi

Ja det har jag haft.. det enda är la att jag har ju vart på praktiken på dagarna. men hon åker i morron ingen men det har vart gött mä (säng)sällskap

Ja det är kul att få ha en LÄNGRE graviditet denna gången hahaha

2008-09-10 @ 22:22:38
Postat av: perny

men det vet du väl, been there done that. Den här gången kände du igen grejerna och visste vad det handlade om, det hade du ju ingen aning om sist ;)



grattis igen på dig

2008-09-10 @ 22:43:41
URL: http://theperny.blogspot.com
Postat av: Anki

Skönt att du känner dig lite piggare. Kanske är på väg att vända? Fast när jag väntade Linnéa så var jag konstant trött under hela tiden suckar Kram

2008-09-11 @ 09:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0