ORTOPEDEN

Kl 8 idag hade jag ju tid hos ortopeden fotteam 1. Döm om min förvåning när jag får träffa "läkaren" ja jag trodde ju att jag skulle få träffa en läkare som skulle berätta hur det står still med mina små fossingar!!!!!  hur är det med dig frågar han.. jo det hade väl vart bättre om min hälar hade funkat som de ska, så dina hälar e inte bra?  ööhh nee. var gör det ont? så jag visade.. ja det verkar NOG vara senan som går mellan hälen å framfoten!  Ja men ni har väl sett röngtenplåtarna??  Nej, jag är ingen doktor, det finns inga doktorer här på ortopeden. ÖÖHH va?? Men jag trodde att jag skulel få reda på vad som va fel med fötterna, men du har väl sett plåtarna?? Nej, men jag kan gå å se om jag kan få se dem. tror ni att han fick det då eller??  NEEHEEEE  jag vart så jäkla paff så det finns inte, han skulle göra en avgjutning av foffarna så jag ska få fotinlägg eller få och få det kostar 1200 spänn och det har ju jag just nu???!!! NOOOOOOOT!! Jag ringde upp min vc där jag röngat, de skulle ringa tillbaka vid 10,05 men ringde röngten med en gång fast de kunde inte svara utan jag skulle prata med en läkare på vc så de ringde och läkaren fick ringa upp mig. Varför ville du att jag skulle ringa?? MEN FÖR I HELVETE!! Pratar inte sköterskerna mä läkarna eller????  men jag fick ju mit tsvar till slut!! HÄLSPORRE som jag egentligen visste men nu finns det på papper och bild hehe. 
Frågade om det fanns något annat jag kunde ta mot smärtan förutom panodil... inget annat som e inflammationshämmande bläää hur länge ska man orka leva mä smärtan då???  Men jag tänker ju på lilla gecco....  =0)

Heyy youuu  M2  hur gick det idag på U ljudet?? NYYFIKEN!!

Va ju första dagen på min praktik och det var kul, bra personal mm  hyfsat lugn grupp... hehe

Nu e ja dödligt trött så jag ska gå å slapap lite soffa!!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Vilka jävla nötter! Men skönt att du fick reda på vad som är fel. Extra kram till dig kompiiiiiiisen kram

2008-09-01 @ 21:25:15
Postat av: Anonym

Ja denna sjukvård... suck... Men skönt att du nu vet vad som felas dig... Kommer ni ner och spelar kille snart eller?? ler...



Massa kramar...

2008-09-02 @ 15:45:19
Postat av: Mischa

Snygg blogg =)

2008-09-02 @ 15:48:38
URL: http://miischas.com
Postat av: Mary

säger bara det igen..denna svenska sjukvård...blir galen...suck, pust, stön...å ang UL..det gick alla tiders, grodan flaxade runt som en liten galning, svårt å avgöra exakt datum men plus/minus 4 dagar, så den 12 mars....hmmm..den 8.e ligger risigt till..hur är det själva då??? Kramissar från oss!

2008-09-02 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0