ENSAM IGEN =(

Visst känns det alltid lite trist när man haft sällskap några dagar, även om man inte hunnit ses så mycket på dagarna. ja nu e jag ensam igen mitt/n (säng)sällskap har åkt hem =(  
Men älsklingen kommer ju hem på lördag.. fast jag ska ev ut mä girlsena från utbildningen... om det nu blir lördagen vill säga!! Ska jobba först på lördagsförmiddagen... 

vart in till stan idag och letade efter byxor till mig.. visst hitta mammabyxor men satan va långa de va, bara för att man drar liite mer i midjan så behöver inte de betyda att man har giraffben!! jaja gubben får kolla på dem så får jag se om jag behåller dem... 2 stycken vart det... ett par jeans och ett par svarta vanliga bralls. sen så gick ju inte sonen lottlös heller... 4 tröjjer å ett par bralls till honom oxå + en plånbok haha

Näääee nui ska jag slappa lite soffa kolla dallas å sen natta mig sj. ska tillbaka till ortopeden i morron för mina fotinlägg.. 1200 spänn fattigare.. blää

jeje bara jag kan gå i vanliga skor så får de va värt det 

Kram på er       

Kommentarer
Postat av: Mary

Skönt att fiklas kommer hem till helgen, hoppas att d blir bra med dom nya dyra inläggen..Hoppas allt är bra annars??

Kramissar!!

2008-09-12 @ 08:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0