CHOKLADPUDDING VS GRÖNSAKER

Ja gubben ville ha chokladpudding idag... eller rättare sagt sonen ville, han pekade på nån 4 pack i kyldisken... nää sa gubben det är bättre vi köper å gör själva... ja han gillar dem bättre haha
Så efter middagen som bestod utav ungslagad lax och pottisar å grönsaker så tog han fram portionsskålarna mä chokladpudding... han smaka lite tveksamt, ville ha ett hål i mitten där vi skulle hälla mjölk, sagt å gjort... sen börja han köra fingrana i det...   sköt bort skålen å sa att han inte ville ha. Jag vill ha grönsaker sa han ist. för det fatet stod kvar på bordet!!  Har vi fostrat vår son bra eller har vi fostrat vår son bra???  HAHA  han äter så mycket grönsaker så att han kommer se ut som ett grönskasland snart hehe 

Igår, lördag skulle jag gått ut mä nåra av giirlsen från utbildningen, först så kände jag att jag inte orkade... pjuuh va trött ja va efter att jobbat, hmm jobba 2,5 timme nästan så att man blir utsliten totalt haha men men... hem å vänta på gubben som kom från sthlm.. ååh så skönt att han e hemma *lycklig* 
För det första så har jag INGA kläder alls att ha på mig om jag inte vill gå i mysbyxor... yeeaaah right!! skor har jag inga där heller.. löst ut mina fotinläggg  1200 spänn  gaahhh borde inte kosta så mycket för en fattig student!!   å de passar väl typ bara i gympapjuckena!! NIIIIICCEE får försöka fixa det på nått sätt....  men sen efter ett tag så börja jag känna mig på G så jag duscha å börja kamma mig, käka middag mm  hade kontakt mä de andra via facebook... ojojoj  så mycket har jag sannerligen aldrig vart där inne på en å samma dag haha.
Sen så vart vi kanske bara 2-3 av oss som skulle gå som som va på... sen hoppa en av sen så bestämde vi oss för att vi tar det en annan gång så att vi kan gå allihopa igen... sagt å gjort... mysbrallan förblev på  

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Cool kille!!!! Tänk om alla var som han när det gäller grönsaker

2008-09-15 @ 16:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0