TRÖTT

mmm idag e jag så jäkal trött..... käkar mina vitaminer cvitaminer odyl men icke.. fast jag ha ju åkt på en liten förkylning  bläää kännr att jag inte har tid med detta nu!! nyser som en galning snoken e täppt!!

I morron kommer min ena lärare på besök till praktiken... känner inte att jag orkar att förbereda mig så mycket... vet väl vad jag skasäga annars.. får kolla igenom på rasten i morron!!!

Avboka mrl idag då jag hostade hela natten  bläää  känner mig bara tjock å plufsig när jag avbokar ett pass.. sen så kan jag inte ens sola i morron då jag går supersena passet 17,30...  pjuuuhhh

nää sista av csi sen e de sängen som gäller..
Kram

Kommentarer
Postat av: Mary

Inge roligt å bli förkyld...lider med dej! Hade riktigt trevligt i helgen! får vi göra om snart...Va å besökte grodan idag....ojoj va kul...Kramissar!

2008-10-07 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0