TRÖTT TRÖTTARE TRÖTTAST

mmmm så känner jag mig nu....  fy sjutton vilken helg!! Ja inte att moffa gick bort utan hela helgen... inte att den va såå jobbig eller så utan mest att sömnen utgick nästan helt.. började med att sonen kräktes på lördagskvällen...  så höll han på natten igenom trots att det inte kom nå efter andra gången, sen va de mest vattnet och sockersaltlösningen vi lurade (försökte) i honom i saft... som kom upp sen vart det galla typ... *fräscht*  så en gång i halvtimmen det sista och det sista kom väl vid 4 tiden tror jag... Sen på söndagen så vart det inget! Knepigt. Men vi tror att det var Schwatswaldstårtan *bra stavat ;)* som han åt ganska mycket av.. en frösen frödingetårta... fet som sjutton  blää.
  Köpte för att kompisens son fyller år i dagarna... vi skulel göra en egen han å ja men det fanns inge tårtbotten på hela hemköp som inte va maräng.. han fick  välja en till å han valde en almondy dajm...
han va mä mig när jag jobbade på gymmet i lördags oxå... Min lille kille oxå. han tyckte att de va bra roligare än att gå på stan mä pappa å farmor å lina. Han fick kolla uppe på gymmet näar jag var klar å de va spännande.

Sen då mä min trötthet.... jo min sablansjävlaskithäl värkte hela natten till idag å sonen låg å sparkade el slog i väggen  sängen när han sov så det lät ju massor.. och jag skulle upp kl 5... pjuuuuh va jag inte kände för det... blääär 5,18 gick ja upp....

sen smaka inte nån mat nått för mig... gjorde det enkelt för mig: pommes å stekt denniskorv.  bläärp  så nu börjar jag bli hungrig igen för jag åt knappt nått...  fick ett extremt sug efter ferraribilar...  kan bara skylla på bebisen....  *ler*

Kram på er alla... ska slappa lite soffa nu. kanske ta en lur innan CSI börjar...

pöss pöss

     

Måste bara säga att sonen är ruskigt duktig på detta!!             när han vill hahaha




Kommentarer
Postat av: perny

Shit va stor han har blivit ser jag på bilden. Man träffar er för sällan. Han har verkligen fått ett pojkutseende nu. Han har tappat bäbisansiktet helt :)

2008-10-21 @ 10:24:33
URL: http://theperny.blogspot.com
Postat av: Anki Ö

Så lik dig!!!

2008-10-21 @ 11:53:41
URL: http://anki74.blogspot.com/
Postat av: Lina

Hihi det var juuuuu jaaaag som körde slut på dig! :)

2008-10-21 @ 15:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0