REDOVISNING

 En fin Halloweenlykta som vi gjorde idag. 

 haha ja tur att vi hade ljus i hahah Cool va?




 Kolla mamma va ja e stark.. kolla musklerna!!

  haha neeej jag vågade inte ha fullsize

 Åh vart tog min söta lilla kille vägen då???

Har idag haft redovisningar om sagor som läkande kraft!!  Det gick la bra förutom att halva teatern försvann i nervositet.. inte jag då utan en klasskompis hoppa över massor men det gör inget vi e ju amatörer.. jag gav mitt manus till läraren så hon fick läsa hela!! det var ett bra manus och jag var pumpa, vilket läraren tyckte att jag gjorde alldeles förträffligt bra hahahha Alla teatrar va såååå himla bra!! Skitkul!! 6 st va de ...  

nu e de sängen som gäller   
Puss och kram  

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Hihihi, var det pumpadräkten som du hade på halloween för massa år sen? :-)

2008-10-31 @ 21:59:36
URL: http://anki74.blogspot.com/
Postat av: perny

Oj, ni gick in för halloween ser jag :) snygg spindelman ni har där hemma, riktig muskelknutte. Snygg pumpa också. Jag har en i proslin nån stans på vinden men jag orkade inte ens gå upp för att leta efter den så vi låg väl i lä när det gällde firandet kan jag tänka mig.

2008-11-02 @ 14:51:11
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0