NU VART DET SNURRIGT!!!

Snurrigt värre ja!! Det kan man lätt kalla det!! På våran studieplan står det konstmuseet på fm i morron. hmmmm vilken tid ?? Det öppnar ju 11!! Så vi har funderat lite på våran tråd på facebook i klassen... skrev att jag får lärarbesök i dag på em  så jag frågar henne då va som gäller... Så alla väntade spänt på mitt besked!! Det stod inget på pingpong heller .. Frågade min lärare men hon visste inte.. ja visa studieplanen... men hon va nsätan säker på att vi skulle till skolan först.. så jag lämna det beskedet till dem på tråden... sen kolla jag igen på pingpong!! Äntligen stor det något och det var först nu på kvällen... BRA ÅKE!!!  så det är konsthallen som gäller i morron kl 8,30  hmm läser jag konst eller hahahha

Lärarbesöket var jag liiite nervig för för den som kom till mig har jag hört är väldigt petig....  men hon hade inget att tilllägga var nöjd med det jag sa...  och min handledare!! Läraren frågade hur hon tycker att det går för mig där oav. Hon svarade så här: Hon behöver inte va så engagerad!!  haha ja det va väl något som jag aldrig hade trott att hon skulle säga!!! Ja men det var kul att höra... =D
Fick schuts av läraren hem oxå  det tackar jag för  hehe

Fattar inte vart mitt månadskort har tagit vägen  PYTTS VÄCK bara!! *morrar*

nu ede lite plugg å tänkeri som gäller..

Och du som har fått diagnosen höstdeprisson vi ska stötta dig!!! med massa massa massa kramar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0