KONSTMUSÉET

Japp, idag har vi vart kulturella, med skolan va vi på konstmuseet... spännande men kanske inget för våra barn.

Sen hem å hämta sonen på dagis, gubben slapp det idag då jag sluta 12. shoppa lite till sonen, mössa, fuskpolo, fingervantar och strömper. Sen så gick vi till bibblan sonen å jag... ojojoj va han la böcker i vagnen  fick änna mygla bort lite hahaha han märkte dock inget  pjuuuh  det hade vi ju aldrig fått hem. Nu gäller det ju bara att hålla koll på när böckerna ska lämnas tillbaka!!

Fått ett par dagar till som jag ska jobba på fsk. Nice..

Usch va jag mår i min mage!!  Det måste va ett fruntimmer där inne.. blääää ilamående och ibland så känns det som om att hela underlivet ska ramla ut... redan det är ju inte så bra kanske.. jaja  vi får se vad som händer..

Fick skrivit klart min uppgift om det sårbara och kopetenta barnet oxå  nu hoppas jag att det blir bra oxå .... jag och teoretiska grejjer  vi e inga polare direkt.. bläääärp!!! jaja
nepp dags att börja tänka på refrengen kanske... 

Länge sen vi la oss samtidigt nu.. fattar inte att man kan va så jäkla trött som jag är... fattar la att inte han vill lägga sig kl 21 hahaha

nattis alla.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0