HJÄRNMOS

Just så känns min hjärna, som om att den har mosats ihop eller nått... Alla bokstäver i boken flyter ihop... Vi har en redovisning på torsdag eftermiddag...   20 sider ska jag och ett par till redovisa om, men vi vet inte hur det ska gå till, får vi reda på på  förmiddagen... jag vill ha liite framförhållning iaf!! men men det går labra det mä.. inte nog mä att vi ska redovisa, vi ska sammanfatta sidorna oxå.. hur långt vill de att vi ska skriva... ja det blir väl en halv sida eller något längre.. har skrivit en liten kladd idag som jag får renskriva i morron, det blir en trött dag... först ska vi träffas min lilla grupp 8,30 vanlig tid alltså, så ska vi gå igenom redovisningen vi ska ha i morron.. dockteatern.. och se om vi kan få fram nått vettigt för redovisningen på torsdag oxå..  sen ska vi ju redovisa efter lunch och sen ska jag direkt efter skolan till gymmet... se om jag solar  men ska köra ett Step pass... min favvo instruktör ska ha det  jeeeyyyyhh =)  =)  =)   =)   =)    =)  så jäkal sköj när hon kommer å  kör pass hos oss.. skit oxå att hon slutade =((((

Missade att fixa käk tidigare som jag ska ha mä mig i morron...  käkade ingen middag när jag kom hem utan gick ut mä sonen ist. passade på, trots att jag egentligen inte hade tid för det... men vill ju umgås lite mä han oxå även på vardagarna...   

Nää hoppas att pastan e klar snart så att jag kan gå å nana nudde..

Puss och kram på er alla som känner att ni behöver det!!


 Här har vi Räpan... en av huvudpersonerna i våran dockteater..   hitta inte kortet där hon e helt klar men hon blev inte fagrare sen hehe
 och här har vi kulisserna som vi har tänkt att använda oss av.. som min älskade blivande make (nån gång i framtiden ) har ställt upp och gjort!

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Jösses vilka fina bilder!!!!

2008-10-15 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0