GRÖTSKALLE

Hade jag haft ett foto på min hjärna nu så hade jag lagt in det här... känns som om att den e full mä gröt....  nej jag har inte käkat gröt men den e mosig... ja e trött  mår illa ryggen värker 24 timmar om dygnet... när ska illamåendet ta slut... orkar inte va social längre, framför allt inte sitta å plugga när jag kommer från praktikplatsen el skolan... det pest allt just nu känner jag. Har en redovisning på torsdag.. sagan som läkande kraft...   och tesen i grupparbetet ska vara hur man kan berarbeta vissa känslor hos ett barn. Men som jag har sagt nåra gånger nu i gruppen så hittar jag inte den nånstans.. detta kommer att dra ner mina VG så det skriker om det.. bläääääääääääääää  vill verkligen inte... känner inte att jag vill eller orkar engagera mig i detta grupparbetet. Hoppas jag känner mer engagemang i nästa som vi redan blitt indelade i grupper för.... 

Men  liite positivitet finns det i mitt liv.. va och körde MRL i går och det vra min favvo instruktör som hade det! Tack du, det kändes bra efter passet!!  Men kände att jag gick på 85% ist för 100% men ja va där å körde iaf.  Mer positivitet är ju min underbara familj... som jag älskar mest av alla!!!    Men som jag känner att jag kommuniserar dåligt mä...  ja jag e ju dålig på att kommunicera i vanliga fal men nu e de värr än värst... Måtte han inte tröttna på mig!! Förlåt mig jag ska bli bättre på detta. Känns som om att jag bara stött bort min familj idag. Sonen har sökt hur mycket närhet som helst men jag har bara puschat bort han... Nää  usch nu får jag magvärk oxå...  Jag tror att jag ska gå å lägga mig nu!!

           

Min lilla älskling                                                     Hmmmm mysigt men ja hur sitter linnet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0