FRILLESÅS

Kom iväg till gymmet i lördags.... hade soltid 11,40 men sonenhan va visst inte på sitt bästa bushumör.. jag fick inte lämna barnpassningen.. hallå knasis!! Sen tjöta ja mä kollegan.. hon berfättade va som sades på mötet i tisdags som jag inte va mä på då vi satt på akuten med skrutten.  Kom iaf upp till gymmet 11,10 så det vart inge lång träning.. vart lite jobbigt mä rodden iof kändes som om att jag tryckte ihop bäbisen haha sen när jag körde mage å en ryggmaskin oxå.. få känna efter lite mera när jag tränar.. .
ska nog boka in mig på mrl i morron....

Sen väl hemma så käka vi lunch och gubben gick till affären...  Kompis ringde å sa att de hittat ett örhänge jag tappat på deras dass och frågade om vi ville komma ner på tacos.. frågade gubben om han ville ha tacos.. vi skulle käka lax.. njaaa Ja det är inte här sa jag och jag vill bara ha ett ja eller nej!! sa vart vi skulle å han packa ner lite bers.. jag bakade bullar först.. de vart så små men det aär bara bra.. kan man ta två små ist för två stora hehe...

Tack kompisar.. det av jättetrevligt!!!!                                                        ännu roligare att vinna i Kille mmoooaaahhhaa

jag hade ju glömt plånkan.. linser  så jag kunde ju nte övningsköra... skit oxå  har samma linsre i ögonen fortfarande sen i går!!
Låg i deras stora sköna mjuka skinnsoffa å sov lite sporadiskt bara ....   låg å undrade när markisen skulle blåsa ner å komma rakt in i fönstret å träffa mig i mitt lilla huvud.. jäklar va de regna och blåste.. va storm   Stormen hade vridit på deras grannes husvagn jeeyyyyyhhh

Va å kolla INNE i pompisarnas nya hus... fick se MITT rum!!  Jätte fint kommer det at bli!!  hehe Ska bli nice å mingla där sen...

Nepp nu e de soffan som gäller tills den nybäddade sängen kallar på mig..
Krams på er alla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0