2 TIMMAR

Ja det var väl allt jag fick sovit i natt...
Sonen vart sjuk.. 39 å nått i temp vid 3 tiden natten till igår... så han vart ju hemma från dagis.. senare så börja han klaga över magont, han gnällde rejält å skrek.... gubben hade vart till barnakuten då febern absolut ej gav med sig en tum!! Själv så va jag på praktiken å sen va de ju apt där men han ringde väl när det var ca 40 min kvar så jag tog spårisen hem å vi åkte in igen... Det vart inget barnpasningsmöte för mig å jag ringde å sa detta men det hade ju givetvis inte meddelats till hon som hade det =(  dålig kommunikation på det stället tror jag bestämt!! Iaf väl på akuten så tog det låååååååååååååååång tid.. kände hur han brann å vi ville låna en temp men den kom ju aldrig, vi fick ett rum å där vänta vi ett minitag.. skulle träffa en kirurg för hans mage men det var inget där sa hon, de va ju bra, de gav inget smärtstillande/febernedsättande förrän hon hade kollat honom. han kokade vidare stacaren. sen fick vi sitta i flera timmar igen för att få träffa en annan doktor som bara satt å upprepa sig.. han hade början till öroninflammation men de gav ingen antibiotika till det Nya rön!! blä blä blä.... läkaren satt å titta i golvet oxå, ingen ögonkontakt alls.. jag själv satt å höll på att somna när han prata... så jäkla trött vart jag!! huuuaa.. sen fick vi åka hem...  då vilel sonen att jag skulle läsa för han men hjälp jag orkar inte.. men en liten bok då... sen sa jag att nu ede natten nu får du sova!! han gick mä på det. han hade sovit bort och flummat bort hela dagen tidigare. han vakna ett par gånger å detva ju BARA jag som gällde å jag kände att jag orkar inte.. skola hela dagen å senskulle jag ju tränat me en tjej från klassen men det hoppa jag... hon förstod mig! Får ta det nästa vecka ist.

Jag missa tredje delen av anna janssons Främmande fågel.. skit oxå!! jaja
Sonen mår för övrigt mycket bättre nu.. 37,7 iof men inga 40 grader !!!

I morron så kommer jag dö av nervositet då vi ska redovisa!!  10-11 redovisar våran grupp!!

Tjingtjong medaljong

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Stackare! Jobbigt när barnen är sjuka så där.

Lycka till i morgon, ska tänka på dig!!!!!

2008-10-01 @ 20:11:19
Postat av: Mary

Stackarn inte lätt å va liten i den stora världen...skönt att han mår bättre! Hoppas redovisningen gick bra idag!

Kramissar!

2008-10-02 @ 11:11:25
Postat av: zupermom

Stackars liten och stackars hans föräldrar... Inget kul när barnen är sjuka...



Hoppas redovisningen gick bra idag... Hatar oxå att stå framme och redovisa... Hua...



Massa kramar...



2008-10-02 @ 13:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0