ULTRALJUD =)

Idag så va vi på ultraljud.... ojojoj vilket liv de va på den lille   vinkade så glatt och kicka mamma men Vilel definintvt inte va mä på bild....  ingen linslus där inte haha

Jobbade på Gymmet i helgen, de va lungt men kändes väl inte så jäkla bra att gubben fick fixa farsdagmiddagen själv =) då jag jobbade till 17,30 för att det inte skulle bli så sent, men ja fixade ju marinaden iaf hahahaha

Just nu så har jag kommit in i min supertrötta period.... kan va att vi stod å gjorde pizza förut oxå.. hela familjen va involverad det var mysigt förutom att sonen skulle käa degen från trägafffeln  blääärp så de fick ja sätta stopp för..

Nä om man skulle ta å skriva det som ska skrivas till på torsdag till skolan..

Kram på er

PS   du min älskade tack för att du står ut med mig!!!

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Coolt med ul ju!

2008-11-10 @ 20:37:36
URL: http://anki74.blogspot.com/
Postat av: Me my self

ja det är ju det... lilla pyret såg ut att ha de så bra så där inne i magen <:0)

2008-11-10 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0